perjantai 1. kesäkuuta 2012

Kuuletko tuulen riehuvan

Vastausta vailla ärtyneen
Kuuletko meren kiehuvan,
Hetkellä illan hämärtyneen

Mä ooon tällä viikolla tehny kaks pitkää ja tylsää postausta ni aattelin että teen vastapainoks yhen lyhyemmän ja tavallisemman vielä.. :D

Koeviikko loppu viiiihdoinki eilen matikkaan ja ai mikä helpotus! Mut se matikankoe oli älyttömän vaikee, tein sitä pidempään ku oon ikinä ennen koetta tehny ku lagasin varmaan joka tehtävässä ainaki vuoden. Yhen tehtävän tein varmaan seittemällä eri tavalla ja silti sain siitä 0/6, pöh :( Mutmut, oon nyt saanu takasin kaikki muut kokeet paitsi espanjan joka on varmaan vielä Karttulassa, ja tältä ne näyttääää:


Muihi oon ihan tyytyväinen paitsi tohon bilsaan mut nojaa, pääsinpähä läpi. Tähän asti oon käyny korottamassa kaikkia vitosia mut nyt en taia jaksaa, bilsa ei kuitenkaa oo ihan mun juttu eikä se kuitenkaan uppoo mun päähän yhtään tän enempää :D

Sen kokeen jälkeen ei normikoulua oo sit ollu enää ollenkaa. Eilen vielä siivottiin ja harjoteltiin kevätjuhlaa varten ja paistettiin rannassa makkaraa ja tänäään oli pesispäivä, suurin osa pelas pesäpalloo ja minä ja muut jotka ei rakasta pesistä kierrettiin joku kehva luontopolku. Mut meiän luokka voitti koko koulun tytöt! Kai?

Koulun jälkeen sit kävin kukkakaupassa ostamassa kynttilän ja mun piano-opelle kukkakimpun jaaaaa sit lähin viimestä kertaa vielä Suonenjoelle pianotunnille. Me pidettiin Fiinan kanssa sellanen yhteinen jeejeelopetustunti ja soitettiin jotai nelikätistä ja täytettiin opintovihkoja ja sensellasta. Sitku tulin kotiin ni kävin vielä viemässä hautausmaalle sen kynttilän.

Hyvää synttäriä iskä 48v.

Aloin tossa selata valokuvia että jos oisin löytäny jonku minä&isi -posetuskuvan jostain mutta eeei, uusimmat jotka löysin oli nämä:



Entä kuuletko keskeltä kaipuun hiljaisen,
Kun nimesi kiljaisen?


On mulla varmaan tuoreempiaki jossain, toivottavasti. Mutttta sitte samalla ku selasin noita kuvia löysin myös muutaman muunki edustuskuvan....:D



Ehkä edustavin kuva joka musta on ikinä otettu. Moi mä kuolaan(:

8 kommenttia: