maanantai 25. kesäkuuta 2012

Paska kesä kaikki masentaaaa aaa

Ei vois olla kesää paskempaa aa aaa

Taisin juuri huijjjjata vähäsen. :D Ainoo mikä tässä kesässä justnyt masentaa on se, että se menee iiihan liian nopeesti! Mua on jotenki nyt tässä alkanu ahistaa se ens syksy ja se lähteminen jotenki ihan järkyttävän paljon.. Oonko mää ihan oikeesti muka tarpeeks vahva lähtemään vaan pois ja jättämään kaiken tänne? En, mutta kai se on sitte oltava.

Nyt kuulostan ihan siltä etten haluais enää lähtee ollenkaan mutku ei sekään oo totta! Tottakai mä oon edelleen ihan innoissani lähössä, nyt vaan alkaa tulla sellanen paniikki. Johtuu varmaan siitä että tulee tässä vähä esimakua siitä tulevasta lähtemisestä ku me lähetään nyt torstaina Ninnun ja Hannan kanssa kaheks ja puoleks viikoks Italiaan Chiaran luokse. Jotenki haikeeta ajatella että nään kaikkia muita kavereita vasta kolmen viikon päästä. Pistää miettimään että entäs sitte ku se kolme viikkoo onki melkein ykstoista kuukautta? Herranjestas.

Hei mä sain tällasen! Joku todistus keltakumerokotuksen ottamisesta,
pittää kuulemma olla ku menee lattareihin taijotai. Aattelin tässä välissä kertoo. :D
Muttttamutta. Juhannus oli ja meni, ja voin sanoo että se oli parempi ku oisin ikinä uskaltanu toivoo! Varsinki ku miettii sitä, että olin sekä perjantaina että lauantaina töissä. Perjantaina mulla oli iltavuoro puol kasiin ja sit sen jälkeen lähin johonki Vesannolle keskelle mehtää Janinan mökille. Siellä en oikeestaan tehny mitään hirveen mainihtemisen arvosta :D Muut sauno ja mä istuin joittenki puolirandomeitten kanssa siinä saunan eessä ku en halunnu jääääätyä ku olin skootterilla siellä ja matkaa kotiin se reilu 30km :D. Normaalisti oisin luultavasti vittuuntunu hiukkasen mut tollon satuin olemaan nii hyvällä tuulella että eise ees haitannu(:

Lauantaina olin töissä puol viiteeen ja sen jälkeen kävin sit kotona kasautumassa vähäsen ja lähin joittenki Helmin tuttujen mökille ja jäin sit sinne yöks. Paistettiin makkaraa, käytiin saunassa, heitin talviturkin (!!1), höpistiin kaikkee turhaa ja vähemmän turhaa ja yöllä lämmitettiin uusiks sauna ja istuttiin siellä vaatteet päällä ku ulkona oli niin jäääätävä ilmasto. :D Aamulla herättiin ja nukuttiin ja koomattiin ja jossai vaiheessa sitte alettiin siivota ja lähettiin poois. Mä menin sieltä ensin Helmille ku se lupas mulle kahvia ja sit jäinki sinne muutamaks tunniks oottamaan että jos ois vaikka lakannu satamasta mut eeei, sit lähin siinä ihanassa kokoajan yltyvässä sateessa kottiin ku totesin että ei se lopu.

Moi tulin just saunasta(:
Nyyt mä tässä yritän suunnitella pakkaamista.. Ei tuu mittään mutta jospa tää tästä :D Mun pakkaaminen on aina aika kaaosta ku unohtelen kokoaja jotai ja sit pitää olla viistoista erilaista muistilistaa jotka on ihan täynnä ylimääräsiä muistiinpanoja ja rukseja ja ympyröitä ja alleviivauksia :DDD Jo toinen syksyä varten harjoteltava asia.... Huhhuh että siitä pakkaamisesta tullee vielä viis kertaa vaikeempaa!

Näääin paljon mä oon jo pakannu! ..noiki tavarat on kaikki Chiaran, hmm...
Mutjooo, varmaan mä kirjotan vielä jotai pakkausaiheista panikointia ennen lähtöö, mut jossen kirjota ni wish us luck, jospa me ei eksytä mihinkää Frankfurtin lentokentälle jossa meiän pitäs konetta vaihtaa. :D Mä en tiiiä vielä kirjottelenko mä sillä aikaa ku oon Italiassa mut sen näkkee sitte(:

Tuonnnne eksytään torstaina!
ps. KUUSKYMMENTÄ PÄIVÄÄÄÄÄ

2 kommenttia: