torstai 28. kesäkuuta 2012

Lennetään kitaralla

Teksasin taivaan alla
Jooo, mä kaiken nään

En mä oikeesti nää kaikkee. Enkä oo ees minkään Teksasin taivaan alle matkalla, vaaan Italian! Lentääkki ois tarkotus ihan lentokoneella eikä kitaralla. Tylsää, kitaralla lentäminen vois olla aikapaljo jännempää :D

Määää oon pakannu koko päivän tänää ja voin tunnustaa ihan tälleen julkisesti että oon oikeesti aika huono tässä. Mullon vieläki sellanen fiilis että jotaki puuttuu ja ööääöaaoaoiaiaoia varmaan puuttuuki:D Sittenpähän puuttuu. Tonne matkalaukkuun en uskalla laittaa enää yhtään mittään, koska se painaa tällä hetkellä aikalailla tasan sen 20kg jonka se saa painaa.... Katotaan mitä ne Helsinki-Vantaalla siitä sanoo :D

Let's goooou, aim redi!
Ja hei, piiiiitkästä aikaa vaihtarijuttua! Mun kotikäyntitarkastusmikälie oli viiimeinki tänää :D Muilla se on ollu jo hakuvaiheessa kai, mut multa se meinattiin ensin jättää kokonaan pois, ku meillä kuitenki kävi jo joku sillon ku haettiin isäntäperheeks. Sit ne kuitenki viime viikolla soitteli että haluaisittekohan te sittenki sen kotikäynnin ja aattelin sitte että nojaa, why not. Se tyyppi joka kävi oli ite ollu Perussa vuonna -86, eli sen info nyt ei ollu mitään ihan tuoreinta, mut eeei se haitannu, ihan kiva oli taas päästä höpöttämään vähä vaihtarijuttuja! Nyt tuli taas sellanen mätahonjolähtee-fiilis(:

Plää, hassua nähä Chiaraa taas, jotenki alkaa tuntua että siitä on ikuisuuksia ku se lähti! Onhan sitä ikäväki välillä ollu, vaikka toisaalta ainaki alkuun nautin siitä rauhasta :D Kaivelin tossa kaikista mahtavimmat minä&chiara -ihkutuskuvat ja aattelin että työnnän ne tähän(:




Muttajooo. Jos musta ei tässä kolmeen viikkoon kuulu ni sori, mä otan aurinkoo :DD Heipppppa! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti