torstai 7. kesäkuuta 2012

Ankara talvi ja hiljainen kesä


vanhojen arvojen luutunut pesä
korttelirallia, ainoa katu
tahdo ei riittää kun mitään ei satu

Plää. Mun lomanalku on ollu vähä hidas, en oo paljo muuta tehny ku nukkunu, syöny, datannu, siivonnu ja kattonu Greyn anatomiaa. Toi siivoominen oli yks näistä Saaran ikuisuusprojekteista, oon oikeesti siivonnu tässä viitisen päivää jo eikä vieläkää oo ihan valmista. Neljä ekaa päivää käytin pelkästään mun omaan huoneeseen, hmmmmm. :D Nomut, mä tyhjensin yhen mun kaapeista ja latasin sen uuestaan täyteen mutta vähä siistimmin ja vähensin sieltä neljä muovipussillista liian pieniä ja liian rumia vaatteita!

Mä tässä just tajusin että oon viimeks poistunu kotoo lauantaina :DD Mut nojaa, välillä on ihan kivaa olla kotonaki, varsinki ku saan olla päivät yksin. Laauantai oli ihan kiva päivä, kevätjuhlassa nätisti soittelin pianoo (failasin ihan kunnolla..:D) ja laulelin kaunista marjaanaa, juhlan jälkeen pillitin silmät päästä vaikka olinki päättäny että en itke ku ei oo minun päättärit. :D Sit se totuus vaa iski kasvoille ja hoksasin että oon oikeesti lähössä vuodeks pois näitten ihmisten luota enkä välttämättä tuu näkemään joitaki enää ikinä ja ääääää. ); Ikävä tullee.♥

Mutmut, tänään kävin aamulla (=joskus yhen jälkee ku heräsin) tossa pihassa juomassa kahvia ja toteemassa että on nyt jo kesä ku aurinko paistaa nii nätisti ja vetäsin ekaa kertaa tänä vuonna sortsit jalkaan. :D Tähän asti tällä viikolla on satanu aika lailla joka päivä, ja mä oon sen verran vilunen persoona etten yleensä käytä sortseja ennenku on oikeesti lämmintä. Järveen en oo uskaltautunu vieläkään mut jospa se talviturkkiki vielä joskus tässä lähtis(:

Kahviakahviakahvia

Kesältä näyttäis(::


Yks asia mua ärsytti ihan suuuuunnattttoman paljon! Olisin kovasti halunnu mennä laiturille juomaan sitä kahvia mutta ei, joku älypää keksi että lasketaanpa kanavasta vettä tälle puolelle järvee ja nyt meidän laituri on puoliks veden alla ja yks pala on tossa rannassa ja pöh. :D Tota maalaituria siis kuuluis oikeesti jatkua vielä pari metriä mut jotenki mystisesti se stoppaa tohon, hmph. Selkeimmät kuvat ikinä, jos joku tajus mitä tarkotan ni pisteet sille :D


Kyllä, toi härveli joka näkyy tuolla on se laituri. Pläääää.

Maailma on suuri
Kutsuva, kirkas ja maalattu juuri
Pysyvillä väreillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti