keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Haasteitahaasteita


Tossa viikonloppuna sain ensi yhen haasteen Annelta ja tänää vielä toisen Sarilta, aattelin että jospa ei oo hirvee rike jos työnnän ne samaan postaukseen.. Tästä sit tulee melkovarmasti piiitkä ja kuvaton, sorry :D

Haaste numero uno tulee siis tässä:

RULES
- Each person must post eleven things about themselves on their blog
- Answer the questions the tagger has set for you, plus create eleven questions for the people you tag to answer
- Choose eleven people and link them in your point
Go to their page and tell them
- No tag backs
- You legitimately have to tag


Sooo, my eleven very random things kommar häär:

1. Mun hampaaseen koskee. Kävin viime viikolla hammaslääkärissä ja se repi jotai hammaskivee irti tuolta ja nyt siihen koskee ja mua häirihtee.

2. Kesä tuleeee ja olin jo suunnitellu että tää kesä on rento ja sellanen laiskakesä mutta hups, oonki töissä melkein koko kesän.:D Mulla on peräti kaks kesätyöpaikkaa, eka oon sellasessa luontovalokuvanäyttelyssä, ja sen jälkeen oon sitte Salessa, wohoo :D

3. Sain äske meiän musiikinopelta tekstarin jossa se kysy voinko mä soittaa soolona jotaki kevätjuhlissa pianolla, muttaku eeen mä halua! Vaikka oonki soittanu pianoo kaaaauan ja esiintyny moonta kertaa, mullon aika iso esiintymiskammo varsinki yksin ollessa..

4. Ma harvoin mainostan mun mielipiteitä ääneen, koska pelkään, että joku on ihan erimieltä ja sit tulee riitaa. Mä inhoon riitelemistä yli kaiken, ja juurikin sen takia välttelen parhaani mukaan sellasia tilanteita joissa saatan joutua sotimaan jonkun kanssa :D

5. Mun suhde mun hiusten kanssa on vähä sellanen on-off, välillä oon iha jeejee ku on niiiii nätit ja ihkun blondit hiukset ja sit kohta taas valitan sitä miten ohuet ne on. Vaikka näää onki vähä harmaahkot tuolta takaa ni oon silti aika ilonen etten oo ikinä kestovärjänny näitä!

6. Mä heitän kohta seinään ton mun kännykän. Se sekoo kokoajan ja soittelee ihmisille (lähinnä Annelle, en sitte tiiä miks :DD) ja poistelee itekseen viestejä ja lokitietoja ja muuta jännää.....:D

7. En osaa hymyillä nätisti. Jos hymyilen suu kiinni, se ei näytä hymyltä, koska mun suupielet ei väänny silleen ylöspäin, sit jos aukasen suun ni näytän vielä kuus kertaa hölmömmältä. Oon aina hirveen kateellinen kaikille joilla on sellanen nätti hymy :D

8. Öööö, mun ideat alkaa loppua jo. Aaaoaoa tahon shoppaamaan! Mun tekis ihan hirveesti mieli ostella kesävaatteita ja kenkiä ja lallallaaa. Tahon myös muutaman kirjan jaajaja pari korvareikää lisää ja koruja ja joo :D

9. Ooon ihan oikeesti aika laiska :D Oon mooonta kertaa suunnitellu että joo alan lenkkeillä ja alan tehä sitä ja tätä mut sit se aina jää. En myöskään ikinä jaksa siivota ja mun huone on aina vähäsen liiiian sotkunen...:D

10. Mä puhun itekseni aika paljon :D Oon tosi tottunu olemaan yksin, ku oon ainut lapsi ja aika paljo yksin kotona, ja aina välillä alan vaa jutella itelleni jotai :D Välillä myös kehitän itelleni mielikuvituskavereita. Moi mä oon Saara viisvee(:

11. Ooon ihan tyhmän ujo, tutustun hirmu vaikeesti aina uusiin ihmisiin ja teen siitä aina ihan liian vaikeeta ku aattelen että ei ne muut taho muhun tutustua. Tyhmää. :D Oon kuitenki vähän niinku päättäny että tää vielä muuttuu ens vuonna, ei tuu vaihosta mitää jos oon tällane.

Jjaaa, sit vielä ne kysymykset:

1. Sinun mottosi?
- Öhöm, hyvi alkaa ku heti ekaan tökkää. :D Ei mulla oo sellasta mottooooo ):

2. Mikä on mielestäsi kaunein suomalainen etunimi? Miksi?
- Tätäkään en oo ikinä tullu ajatelleeks ja keksisin tähän ainaki miljoona vastausta koska suomalaiset nimet on mun mielestä aika nättejä :O Heitetään nyt vaikka etttä Henna koska se kuulostaa mukavalta(::

3. Kun vanhoilla päivilläsi istut kiikkustuolissa ja hörpit teetä, niin mistä tähän mennessä tapahtuneesta asiasta voit olla ylpeä tai erittäin onnellinen?
- Veikkaisin että se ois toi vaihtovuosi jos se sujuu hyvin, taitaitai se konspiksen perustason päättötokari? 

4. Hienoin hetkesi liittyen siivoamiseen?
- No voi herranjestas Anne. :DD Varmaan se on ihan yleisesti ottaen se fiilis joka tulee ku saanu siivottua kunnolla ja voi työntää imurin takasin kaapinpohjalle ja leikkiä ettei sitä tarvihe iha heti kaivaa esille taas :D

5. Jatka lausetta: Hetkenä, jona tunnen itseni yksinäiseksi, minä...
- Keksin jotai muuta tekemistä ku miettiä sitä yksinäisyyttä, esim. soitan pianoo, luen tai katon leffaa tai telkkaria taijotai. Tai sit meen fb ja toivon että siellon joku jonka kansa voin jutella :DD

6. Kirja, jonka haluaisit lukea seuraavaksi?
- Ylpeys ja ennakkoluulo englanniks! Oon lukenu sen suomeks pari kertaa mut haluaisin lukee sen alkuperäsemmän version(:

7. Kesän pakko kokea / tehdä top 3 ?
- 1. Viettää rentopäivä iiihan yksin kirjan kanssa laiturilla
2. Syödä jätskiä kuopion torilla! must do every summer :D
3. Valvoo kokonainen vuorokausi ja juoda ulkona kahvia aamuyöllä :D

8. Paras kesäherkku?
- Jätski taitai mansikat tai herneet!

9. Isot jalat vai isot kädet? Valitse !
- Kädet, ois pianonsoitto paaaaljo helpompaa :D

10. Kauhuleffojen katselemisen takia sinä pelkäät nyt... mitä?
- En mä kato kauhuleffoja....:D Nimenomaan siks, että alkaisin pelätä kaikkee mahollista. :D

11. Jos alkaisit puutarhuriksi, sinä kasvattaisit pihallasi eniten...?
- Jotai syötävää! Niinku yrttejä, herneitä, mansikoita, porkkanoita, raparperejä ja sellasta :DD

Sit se haaste numero dos vielä:

Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä ja ihan sekalaisessa järjestyksessa. Haasteseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää).
Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro heille, että he ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen)
.

1. Pianonsoitto! Jos oon kunnolla huonolla tuulella, ni saatan jumittaa pianon eessä montaki tuntia ja sen jälkeen on aina vähä parempi fiilis(:
2. Nukkuminen :D
3. Ruoka. Hyvä ruoka, parempi mieli, varsinki jos saa karkkia(:
4. Kaverit!
5. Oma rauha. Jos oon oikeesti vittuuntunu ni oon iha mielelläni itekseni vaa(:
6. Hyvä ilma. On ihan suhteellisen masentavaa kattoo ikkunasta ulos ja nähä siellä vaa pelkkää harmaata taivasta ja loskaa, joten sit päinvastasesti aurinkoinen, lämmin ja ilosen näkönen keli on aika piristävä(:
7. Lukeminen(: Se, ku voi vaa uppoutua johonki kirjaan eikä tarvii ajatella sen ihmeempiä.
8. Onnistumiset<:
9. Musiiikki
10. Leffat, varsinki komediat, ihan sama miten huonoja ne on :D

Hyi miten pitkän ja tylsän näkönen. :D Mutta, en jaksa haastaa ketään kumpaankaan koska. En tiiä. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti