torstai 17. toukokuuta 2012

All day staring at the ceiling

making friends with shadows on my wall
All night hearing voices telling me
that I should get some sleep
because tomorrow might be good for something

Hei! Mä ooon tässä ollu kipeenä aika lailla tasan viikon. Vähitellen alkaa jo tympästä, mutta tänää kuume on laskenu jo niin nätisti että jos se nyt ei nouse ni huomenna mä lähen taas liikkeelle täältä! Sinänsähän mua ei varsinkaan alkuun harmittanu yhtään että ei tarvinnu nousta aamulla hirmu aikaseen ja raahustaa kouluun ja sit raahautua takasin ja pläää, mut viimestään eilen vittuunnuin ihan kunnolla, itkin ja heittelin tyynyjä ja hmm. :DD Inhottaa maata sisällä ku lämpömittarissa lukee 23.9 C ja ikkunasta katottuna ulkona näyttää tältä:


Nomutta, eilen kävin lääkärissä ja se lääkäri totes että mulla on keuhkoputken tulehus ja määräs mulle viikoks antibiootit ja jotai yskänlääkettä joka maistuu ihan kamalalta, mutta kait siitäki on jotai hyötyä :D Hope so!


Sunnuntaina oli äitienpäivä, mutta senki mä vaan koomasin läpi. Olin suuunnitellu että herään aikaseen ja keitän äitille teetä ja laitan sille aamupalaa ja teen kortin ja vaikka mitä mutta pöh, kuumetta oli yli 38 astetta ni en mä sit kyenny. Pitää ottaa uusiks joku toinen päivä :D Mummoille tein kortit jo joskus sillo alkuviikosta että ne kerkes postiin, vaikken hirveesti ookkaan mitenkään hirmu taitava noissa :D Ihan kivat kai niistäki tuli(:

Toi pienempi meni vähä pilalle ku innostuin leikkimään kimalleliimalla,
siks se on noin pieni:D
Ei mulla oikeesti ollu ees mitää tärkeetä asiaa mut aattelin kertoo että olin kipee :D Vaihtarijutuista ei oo kuulunu mitään, mutta aaaaaaooaoaoa mä tarkistan mun sähköpostin ainaki kuuskymmenä kertaa päivässä. Mä haluun jo sijotustiedot! Vauhtia AFS. Alle sata päivää lähtöööööön!!1 :OO

2 kommenttia:

  1. Tule sairastamaan tänne ! Lämmintä on 8 astetta ja vettä tulee ko esterin perseestä :-)

    VastaaPoista