tiistai 29. toukokuuta 2012

Orientaatio number dos!


Se kakkosorientaatio oli siiis nyt tässä viime viikonloppuna mut olin eilisen nii koomassa etten jaksanu kirjottaa siitä :D Enivei, se siis oli Sammatissa, jossai lähellä Lahtee sellasessa leirikeskuksessa. Sielllä oli kaikki suomalaiset Lattareihin, Espanjaan ja Portugaliin lähtevät AFS-vaihtarit ja vetäjät oli kaikki entisiä vaihtareita noista maista. Mä lähin lauantaiaamuna 4.44  junalla Suonenjoelta Helsinkiin, sit oottelin seikkailin siellä rautatieasemalla ja sitku ensin vähäsen kerkesin eksyä löytäydyin (okei toi ei oo sana mut joo :D) oikeeseen linja-autoon! Olin ylpee ku löysin sen, olin nimittäin aika hukassa ku siinä rautatientorilla oli menossa jotku maailma kylässä -bileet ja mun piti seilata niitten läpi :D

Menomatkalla linkku ajo vähä ohi ja oltiin sit aika paljo myöhässä mut eipäkait se haitannu. Ku päästiin perille, viskattiin nopeesti tavarat randomilla johonki huoneeseen ja lähettiin leikkimään tutustumisleikkejä. Niitten jälkeen me jakaannuttiin pienryhmiin ja sit niissä käytiin läpi jotai kulttuurishokkeja ja sellasta, vähä kaikkee mahollista. Sit me syötiin ja leikittiin ja opeteltiin noita ja syötiin lisää ja lisää. Siellä oli kokoajan ruokaa ja sellanen yyybersiisti kahvikone! Uuuu, tykkäsin :D Illalla sitte jotkut katto Euroviisuja ja jotkut kävi saunassa ja jotai, mä kävin vaa paistamassa makkaraa ja koomasin loppuillan :D

Perjantaina oltiin sit maaryhmissä kohdemaan mukaan ja opin oikeesti tosi paljon kaikkee jännää Ecuadorista! Tykkäsin siis enemmän tästä viimesemmästä päivästä(: Se meiän vetäjä oli Ecuadorissa pari vuotta sitte ja se oli tosi mukava ja ne sessiot oli tosi rentoja (kyllä, niitä ihan oikeesti sanottiin sessioiks. Oonko mä ainoo jonka korviin toi sana kuulostaa jotenki pervolta?:D:D). Parin maaryhmäsession jälkeen se sit loppu koko leiri, lopetuksena vielä opeteltiin niitä poskipusuja joita nää lattari-ihmiset jakelee kaikille ja seoli vähintäänki sekavaa :D Oltiin vaa jonossa kaikki ja se sit kaikki meni sen jonon läpi, weird but fun(:

Taaaas tuli tällane kuus-kiloo-tekstiä-ja-lopussa-yks-kuva -postaus, mutku pöh. Mulla oli kamera mukana tuolla mut en saan otettua yhtäkään kuvaa koska ooon kehva. :DD Loppuun työnnän siis pari kuvaa viiime viikolta (:

Tilannekuva. :D oon ilmakiekossa ehkä mm. paras!
aaaaa kahvia. ja meri! kehvakuva.:D
ei, en kaiva nenää. :D hyi ku mun hiukset on harmaat ):
Körssssi <;

Nyyyt lukemaan espanjaa ja nukkumaan, heihei(:

8 kommenttia:

  1. ryhmäsessioita... vissiin kivaa :D

    VastaaPoista
  2. MIKS täällä on tää kehvakuva :D:D:DDDD ja oonko ees paras ottaa tilannekuvia?

    VastaaPoista
  3. http://hikoilensenttienkanssa.blogspot.com/2012/05/hyvan-mielen-haaste-muuta.html hihi haastoin sut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. herranjestas, nyt mullon jo kaks haastetta rästissä :DD jees, tänks(::

      Poista
  4. No huh, kyllä tuo Körssi on melekosen kommee mies! <3 :DDD
    T: Minna

    VastaaPoista