keskiviikko 9. toukokuuta 2012

It's in the bag, all the stuff is in the bag

It's in the bag, your life is in the bag

Oho, onpas vähä menny aikaa tosta edellisestä postauksesta :D En mä ees tajunnu että siitä on jo yli viikko, aika on menny taas nii hirveeetä vauhtia :O Koska mun arki kulkee edelleen ihan samoja raiteta ku tähänki asti, aaattelin että teen tänään ton laukkupostauksen jota joku anonyyymi toivo joskus tässä. Tää on sit tällanen kaksosanen versio, eli teen tän uusiks sitte ku oon Ecuadorissa, ni voi sitte vertailla että mikä on muuttunu :D Saman anon toinen toive oli tollane kaksosanen huonepostaus, jonka ykkösosan kyllä teeeen mutta vasta sitte ku jaksan siivota mun huoneen. :D

Mä ajattelin että mä teen tän samantien sekä käsilaukuista että koulurepusta, ku en ollu varma mistä piti tehä :D Nää on sit nimenomaan edellisen käytön jäljiltä ja näköjään päätin esitellä ihankaiken roskia myöten.

Käsilaukkuja mulla on käytössä vaaaan nää kaks, toi isompi on ollu mulla pari vuotta
ja ton pienemmän ostin tässä tänä keväänä joskus(:

Tota pienempää käytän vähemmän, joten sen sisältä ei löytyny ku nää :D
Roskia, purkkaa, rahaa ja huuulirasvaa aa aa

Tossa isommassa laukussa on näköjään kanssa jotai roskia, nenäliinoja ja särkylääkettä

...ja mynthoneita ja purkkaa

Sit ton isomman laukun sivutasku! Se on aina ihan täynnä kaikenlaista
 ku lykkään aina kaiken suoraan sinne enkä ikinä tyhjennä sitä :D Ensinnäki siis
Ateenasta ja Pietarista jotai käyntikortteja, metrolippuja ja pääsylippu
johonki museoon :D

Love never fails-pinssivalohärveli ja kaks rannekkeen päätyä MNF:stä, hakaneula,
rikkinäinen avaimenperä, pinni, tyhjä hajuvesipullo ja jotai nimilapputarroja jotka sain
disney-pääsiäismunasta luokkaretkellä

Jonkun israelilaisen ravintolan mainos, linkkuaikatauluja, kynä jonka oon näemmä joskus
pölliny jostai Cumulus-hotellista ja sit toi punanen pussi jonka sisällä on peili

Aaand last but not least, kokoelma suolaa, pippuria ja sokeria!

Ja sit se koulureppu :D

Terrorisoituja vihkoja, näyttäs olevan ruotsia, enkkua ja matikkaa

Ruotsin, matikan ja enkun kirjat ja laskin

Penaali ja meikkipusssi

Joku kurssimuutoslappu jota en oo näemmä ikinä saanu palautettua, korvikset joita oon ehtiny,
muistitikku, pinnejä ja jonkun (Annen?) tuunaama nimilappu Kids actionista

Harja josta puuttuu puolet piikeistä, rahapussi, kuulokkeet, kaks kynsileikkuria, rasvapurkki
ja särkylääääkettä

Ja toki roskia, pitihän niistäki laittaa kuva :DD
Uuuuuu, sit vielä uutisia! MÄ SAIN VIRALLISEN LÄHTÖPÄIVÄN. Pelottavaa, nyt mä voin oikeesti merkata kalenteriin ja se päivämäärä on ihan oikeesti sitten siinä. Hui. Lähtöpäivä siiiis on 24.8.2012. Lento lähtee kello 6.35 ja perässä lukee vielä että via Amsterdam, eli vaan yks välilasku! Pelkäsin että niitä tullee miljoona ja että pittää käyä kääntymässä USA:ssa ensin ja seikkailla jossaki New Yorkin lentokentällä mut huh onneks ei(: Plussaa on myös se, että oon kerran aiemminki vaihtanu konetta Amsterdamissa! En kyllä muista siitä hirveesti mut oonpahan kuitenki. :D

The years have passed you by, you keep going wrong
The bag is kinda empty now you don't feel so strong
Time is runnin' out but I'm always moving fast
Thinking about all the fuckin' fun I've had
It's in the bag, all the fun is in the bag
It's in the bag, and the troubles I've had 

8 kommenttia:

  1. Eikä!! Mä tuun samalla koneella Ecuadoriin! :D rotareitten kautta ku ei läe muita nii luulin et lennän sinne ihan yksin:D mut jeejee!:) sain valita lennon matkatoimiston tarjoamista vaihtoehdoista ja päädyin tohon just sen yhen vaihdon takia:D lennolla nähään!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei omg vau! Siiistiä, hyvin valittu lento hei :D Kattelin tota listaa äsken ja totesin että AFS:ltä ees sille samalle lennolle Amsterdamiin ei tuu muita ku me huimat kolme Ecuadorvaihtaria plus sit näemmä sinä :D Mut joo, nähään sit lentokoneesssa(:

      Poista
  2. hei tosi kiva blogi sulla! itekki hain täksi vuodeksi vaihtoon, mutten vielä päässy, mulla ois ollu Ecuador toisena. mutta kokeilen ens vuodeksi, jospa sitten pääsis. :) p.s sun lähtöpäivä on mun synttäripäivä samalla :D hah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos!(: höh, harmi ettet päässy! hope so onnaa paremmin ens vuonna(: ahaha hyvä päivämäärä!:D

      Poista
  3. KRHM. mun koristelemat - ei terrorisoimat

    VastaaPoista