tiistai 28. helmikuuta 2012

Ylihuomenna suuntana Eilat!





Tää on ehkä meiän hotellista:D
Googlen mukaan siellä näyttää suunnilleen tältä. Ehkä. Jää nähtäväks sitte :D

Tosiaan, Israeliin kait mä oon lähössä ylihuomenna! Helsinkiin pitäs kuitenki mennä jo huomenna, ku lento lähtee sen verran aikaseen että ollaan Hesassa yötä. Oon tässä yrittäny pakkailla ja jotain tänää mut hmph oon vähä nuhanen... tiiän kokemuksesta että lentokoneessa istuminen on tukkosella nenällä ihanaa. Korvat menee lukkoon eikä aukee pariin päivään ja nousu ja lasku oikeesti koskeeee ): Mut eise mittään, kunhan vaan pääsen johonki lämpimään nyt!(:

Eli minusta ei varmaan kuulu ennen ens torstaita, tuskin vielä sillonkaa mut jos mä perjantaina ehkä pääsisin takasi omalle koneelle ja rauhassa kattosin onko lomakuvissa mitään julkasemisen arvosta. :D

Heippa ja kivaa lomaa teillekki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti