maanantai 13. helmikuuta 2012

tää on vähän hassua...

Kummallista, ku jossai vaiheessa oli pää täynnä kaikenlaisia ajatuksia joita oisin voinu kertoo tännekki mut ööööö eipä oo ennää :D Tekis kauheesti mieli kirjottaa mutten tiiä mitä..

Nomut sain sähköpostia AFS:ltä tänää! Ei tosin mitään kovin jännää, ne vaan toivotteli ilosta ystävänpäivää ja mainosti Suomeen tulevia vaihtareita. Että jos joku haluaa alkaa isäntäperheeks ens syksynä ni sinne viestiä(: Hirveetä mainontaa. :DD Nomut siis mun vaihtovuoden tilanne on nyt se, että mut on hyväksytty lopullisesti vaihtariks sillä varauksella että mulle löytyy perhe, ku oon allerginen kissoille. Ton allergian ei kuitenkaan pitäs olla mikään kummempi ongelma. Mun hakemus on kai ymmärtääkseni ehkä lähetetty Ecuadorin AFS:lle mut eikai mulle vielä varsinaisesti mitään isäntäperhettä oo ees etitty? Taino, saattaahan mun naama toki ollakki jo Ecuadorin AFS:n sivuilla edustamassa, mistäs mää sitä tiiän. Ainaki Suomessahan toi isäntäperheen valintasysteemi toimi nii, että isäntäperhe sai netistä selata sellasia lyhyitä esittelyitä kuvinensa näistä tänne tulevista vaihtareista ja sit sieltä valittiin kenestä haluaa lisää infoo. Sit ne lähetti sen tyypin hakemuksen ja silleen(: Mut en tiiä toimiiko Ecuadorissa samalla systeemillä tai että missä vaiheessa mulle sit tiedotetaan mistään? :D Tällä hetkellä en siis tiiä maan lisäks mitään muuta ku alustavat matkapäivät, jotka sain tietää joskus tammikuun puolessa välissä? Niitten mukaan lähtisin 22.-25.8.2012 ja tulisin takasin Suomeen 24.-27.6.2012. Noi kuitenki saattaa muuttua vielä useemmanki kerran.:D Seuraava tieto mitä tässä oottelen ois lähtöorientaatioden ajankohdat, niitten pitäis kuulemma tulla helmikuussa!

Tänään ei oikeestaan sen kummempia oo tapahtunu, olin koulussa, yhen tunnin vanhojentanssiharkoissa ja muuten ihan normaalisti tunneilla ja oli ihan sellanen tavallinen päivä(: Mua vähä ahisti vaa noi tanssiharkat, ku ne oli viimeset ennen keskiviikon kenraaleita/esitystä abeille ja hui. Pitäs vielä vähä varmistella tota mekkoo huomenna ja silleen, musta vähäsen tunnustaa siltä että se voi vähän valua. Tai vähä enemmän ku vähän. No, näkee sit perjantaina viimestään..:D Onneks siinä on takana sellanen nyörikuristussysteemi jonka voi vetää nii tiukalle että pitäs pysyä päällä. At least I hope so. :D

vooi >;
Ja öö huomenna on ystävänpäivä ja oon ihan kamala ihminen ku en oo tehny sen eteen yhtään mitään. En oo ees yrittäny tehä kortteja tai ostaa lahjoja enkä ees tietäis keille mä niitä jakasin. Mä vähän suunnittelin että aion olla ihan kamala ja olla tekemättä sen ihmeempiä yhen ystävänpäivän eteen, anteeks jos joku loukkaantuu :D




Mut hyvää ystävänpäivää till alla! (: ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti