sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Perillä on tuolla, edessämme jossain

Mennään mutta ajetaan hiljempaa!

Sen lisäks että tuo biisi tulee aika ilosesti pe illasta mieleen, se kuvaa myös mun fiilistä aika hyvin! Se ”perillä” ois kesä ja ens syksy, joita molempia ootan tosi paljon, mutten kuitenkaan halua että ois heti kesä, vaan tahon vielä ihan rauhassa käydä tän lukuvuoden loppuun ja olla mun kavereiden kanssa! Tiiän että sitte ku tuun takasi tää koulunkäyntikää ei oo ennää samanlaista, vaan ensinnäki oon melko varmasti vuotta nuorempien luokalla ja muutenki aika moni meiän luokalta on lähössä pois tän vuoden jälkeen. Ikävä tullee. ♥


Mutmut onneks on vielä se kesä! Oon jo päättäny että ens kesästä tullee parempi ku aiemmista. Luultavasti oon töissä ainaki osan kesäkuusta jos saan vaa töitä (yleensä kunnalle on päässy kaikki joten veikkaan että saaaaan) ja heinäkuun alussa me ollaan kahen kaverin kanssa pari viikkoo Chiaran luona Italiassa ja sit tullaaan takasi ja Chiara tullee Suomeen meiän kanssa (:: Oon muutenki jo suunnitellu että ens kesänä ens kehvaa nii paljo itekseen kotona ku aiemmin vaan oikeesti vietän aikaa mun kavereiden kanssa ja käyn useemmin vesannolla! Sitten ku vielä voin mennäkki useemmin ilman että tarvii mankua kyytiä ku pääsee skootterilla<: Oi olis jo kesä! Jotenki ois kauhee kesäfiilis nyt... (Siks piti lätkiä tähän jotai randomeita kesäkuvia.. :D molemmat on kyllä kesältä 2010 mutmut haitanneekos tuo) Maybe mun kesäfiilis johtuu siitä että oon ettiny mun kesävaatteita ja kenkiä koko päivän koska pitäs pakata ens viikoks,, tää lähtee viikoks Israeliin ens torstaina! ((: Oooon viimeks lentäny 2010 ku oltiin Kreikassa viikko, joten jeejee pääsen lentämään taas! Mä oon aina tykänny lentokentistä ja lentokoneista ja trallallaa(::

Ateeeeeena!
Mutmut, perjantai oli kivapäivä vaikkei ookkaan vielä kesä! :D Koulussa pelattiin korttia melkei joka välkällä ja naurettiin kokoajan kaikelle ja jotai, plus mun matikannumero nous kasiin! Ensin sain kokeesta 6, sit uusin sen ja sain 7+ mut siitä pistelaskusta puuttu neljä pistettä joten sainki oikeesti kasin(:: Sit koulun jälkee olin pari tuntia kotona ja lähin linkulla takasi vesannolle. Ensi syötiin Annella pakastepitsaa ja sit mentiin kuppilaan ja oltiin siellä loppuilta(:: Laulettiin singstaaria ja juteltiin ja pelattiin ilmakiekkoo ja naurettiiiiiiiiin ja mun kamera on täynnä jotai panoraamakuvia joissa jollai on kaks päätä ja kolme kättä ja jotai, kivvaa oli ♥ Muuten en ookkaan koko viikonloppuna en sitte tehny mittään, siks hehkutanki edelleen tota perjantaita :DD

Leikkelin niistä panoraamakuvista pari parasta palaa irti:

Minna :D

Annne:D

Ja sit joku tavallinen kehvauskuva med Minna ja Ami(:

Toivottavasti kukkaan ei suutu ku julkasen näitä :DD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti