tiistai 31. heinäkuuta 2012

¡Dulce veneno!


Tylsistyksissäni tutkin just youtuben ihmeellistä maailmaa ja kieltämättä nauroin ääneen ku törmäsin tähän:


Tolleen mäki aion sit opetella tanssimaan! :D

Mutta tota jooooo. Isäntäperheelle lähetin tosiaan sähköpostia sillon heti samana päivänä ku sain ne tiedot, mut eei ne oo vieläkään mulle vastannu :( Okei, siitä on "vasta" viikko mut silti! Oon kyllä löytäny jo ainakin mun hostvanhemmat ja ehkä myös Oscarin (vanhempi veli) facesta, mutta en mä uskalla niitä lisätä kaveriks ennenku ne vastaa mulle ensin! Mun AFS:n aluevalvoja muuten lisäs mut kaveriks ja jutteliki mulle jotain, mut öhöm... sen englanti ei tainnu olla ihan parhaasta päästä :D "quiet when you have questions or doubts write me many greetings" Ööööö, okei(: Ehkä mä oottelen vielä vähäsen.. AFS:ltä tuli kyllä postia ja oi miten positiivinen yllätys oli, ku luin että saan ottaa kaks 23kg matkalaukkua! Helpotus(:


 Mä oon tainnu ihan kokonaan unohtaa hehkuttaa sitä että ooon taaaaas töissä! Alkukesästä olin siiis siellä valokuvanäyttelyssä, sikälimikäli joku muistaa, ja nyt oon sit Salessa...... En välttämättä uuestaan taho, aamut on waaaay too early for minun unirytmi ja toi on ihan suhteellisen tylsää. :D Mutta nojaa, kyllä tota tän kaks viikkoo jaksaa(:

Siiisti pukuhuone, puhas peili, ihastuttava keltanen mulle neljä kokoo liian iso "Nuori kesätyössä"-liivi
ja sen kanssa yhteensopiva "Hei, olen kesätyöntekijä"- pinssi ja hirmu pirtee ilme!
Töitten lisäks en viimeviikolla paljo muuta tehnykkään, töitten jälkeen menin vaa aina suoraan päikkäreille..:D Perjantaina lähin sitte kuitenki niiden päiväunien jälkeen käymään Vesannolla illallaaaaööää ja nii, siellä oli aika hiljasta :D Kaikki oli Kuopiorockissa muttta ite en sinne jaksanu lähtee. Oli siellä kuitenki muutama ihminen ni eei se haitannu(: Lauantaina ei tietenkään ollu töitä, joten nukuin ensin aamulla piiitkään ja sitte olin illan muitten tyttösten kanssa Hannalla. Miinus toki se ku me käytiin Karttulassa, mutta sitä ei lasketa :DD Oli aika turha reissu, lähettiin skoottereilla Karttulaan, oltiin siellä ehkä tunti ja tultiin takasin. Nojaa, tulipahan käytyä pitkästä aikaa sielläki..:D

Tääää on lauantailta, tehtiin pitsaa ja syötiin sitä laiturilla sitten(:
Ps. Sori Meri, varastin sulta kuvan :D
Ainiiiin! Sinä anonyyymi joka joskus kuukausia sitten pyysit mua tekemään huone- ja kaveripostauksen, don't worry, en mä oo vielä unohtanu! Taino, oon mutta nyt muistan taas. Ton huonepostauksen voisin muuten tehä vaikka heti, mutta mun huone on nii räjähtäneen näkönen (as always) että mun pitäs siivota ensin joten eeeenjaksa, teen sen tässäjoskus. Kaveripostauksen oon tehny jo muutamaan kertaan mutten ikinä saa julkastua koska en oo tyytyväinen, mutta enköhän mä pääse yli tästä mun perfektionismista (onkstoi sana?) jossai vaiheessa ni saan senki julkastua sittten(:

6 kommenttia:

  1. Ihanan rennon näköstä toi tanssi tolla videolla :D Kyllä ne hostit sulle vielä vastaa, kärsivällisesti oottelet vaan :))

    VastaaPoista
  2. Moi!! Löysin tän sun blogin äsken ja tosi kivanolonen on :) Itekki oon just hakemassa vaihtoon ^^ Ootan jo postauksia Ecuadorista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Kiitokset ((: Ecuadorpotauksia tullee varmasti ainaki miljoona kunhan vaan ehin sinne asti :D

      Poista
  3. Mikä päivä siis oot menossa Ecuadoriin ja ootsä siel sit vuoden :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 24.8. lähen ja joo, lukuvuoden oon eli abaut 10 kuukautta :D

      Poista