tiistai 24. heinäkuuta 2012

PERHETIEDOT!!!111

Ooon nii intona justnyt etten todellakaan jaksa alkaa keksiä mitään hienoja otsikoita tai mitään fiksua alotusta. Mä sain mun perhetiedot tässä muutama tunti sit ja omg! Kuulostaa ihan suht täydelliseltä justnyt(((:

Mun perheessä on hostäiti Veronica ja hostisä Jorge, jotka on mun oikeisiin vanhempiin verrattuna aika nuoria, -98 syntyny hostsisko Karen, kaks hostveljee, Jorge (-06) ja Oscar (-95) ja koira. Mä tuun olemaan perheen vanhin lapsi, koska toi Oscar on syntyny vasta joulukuun lopulla ja mä taas jo maaliskuussa (: Noi ei ollu laittanu hakemukseen yhenyhtä kuvaa, yhyy, joten mitään kuvia en viiti tähän laittaa. Löysin kyllä noi vanhemmat facebookista jo! Oscaria en löytäny :( Tai no, saatoin löytääkki mut koska sen nimisiä oli ainaki 1355767 ni en ihan tiiä. :D Mutttaaa kirjotin just niille sähköpostia ja nätisti pyysin että saisinko kuvan(:

Ens vuoden mä tuun asumaan Guarandassa, joka on Bolívarin provinssin pääkaupunki. Siellä on suunnilleen 25 000 asukasta ja se sijaitsee Andeilla! Vuoristossa ollaan siis :D Ei sinänsä harmitä, eipähän oo ihan niin tuskasen kuuma ku rannikolla kai ois. Quitoon, Ecuadorin pääkaupunkiin tuolta näyttäis olevan joku parin tunnin ajomatka, eli enköhän mä sielläki pääse käymään(: Mä (tottakai) googletin ton kaupungin nimen jo, ja kuvahausta tuloksena tuli jotain tällasta:






Huhhuh että on sekava fiilis. Toisaalta on sellanen jeejeehappyhappyolo, mut toisaalta nyt iski (taas) kasvoille se todellisuus että oon ihan oikeestioikeesti lähössä ja käytännössä koko mun elämä jää tänne. :O Pelottavaaaaaa. Mutta silti, TASAN KUUUUUUKAUSI LÄHTÖÖÖÖN! Voi herranjestas miten paljon tekemistä mulla on vielä ennen sitä..... :D Ehkä höpötän siitä lisää joku toinen kerta, nyt lähen laittamaan ruokaa ja keittämään kahvia. (:

10 kommenttia:

  1. Vähän kivalta kuulostaa toi kaupunki ja perhe! :) Itekkin oon menossa Ecuadoriin ens vuodeks, tarkemmin Ibarraan! Muuten, minkä järjestön kautta oot lähdössä (lukee kyllä varmaan vanhemmissa postauksissa, mutta en jaksa nyt kännykällä ruveta selaileen :D ) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, lisää Ecuadorvaihtareita! Kivaaa, pitääki käydä kyttääämässä sun blogia :D Mäki tykkään tosta perheestä ja kaupungista, molemmat kuulostaa just nii mahtavilta ku mä toivoinki<: AFS:n kautta oon menossa(:

      Poista
  2. Voi onnea! Kuulostaa tosi kivalta tuo perhe ja kaupunki! (: Toivottavasti ne vastaiski sulle pian! En tajunnutkaan, että sinne lähdetään vähän myöhemmin, ku mulla on vain kaks viikkoa lähtöön ja kyllä alkaa jo jännittää! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos(: Jospa ne vastais, mä tahon päästä kunnolla kyselemään niiltä kaikkee :D Oi, sullon vaan kaks viikkoo? Nice!

      Poista
    2. vähän alkaa kyllä tuo kaks viikkoa tuntua liian vähältä ajalta, ku haluis kavereita ja sukulaisia vielä nähdä ja tehdä sitä, tätä ja tuota ;)) mutta pitääki siis aikatauluttaa päivät! (:

      Poista
    3. niiimpä, mullon kans vähä sellanen viharakkaussuhde ton ajan kanssa, toisaalta oon ihan jeejeetahonjolähtee mut toisaalta mua ahistaaa just se että haluaisin nähä vielä kaikkia mutten tiiä ehinkö :O eiköhän tämä tästä :D

      Poista
  3. HUI miten siistiä ! :-D sun on sitten ihan pakko muistaa mua tuommosella hienolla sambahameella !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös((((: Selevä, sun tuliaiset on sitte selvät :D

      Poista
  4. Onnea tosi paljon! Haha just ku ehdit edellisessä postauksessa valittaa ku ei oo vieläkää perhetietoja tullu :D Mut toi paikka ja perhe vaikuttaa ihanalta, tulee varmasti superkiva vuosi sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos((: niimpä, mäki naurahin kyllä ku huomasin että seoli just edellinen jossa viimesimmäks valitin että yhyy ei oo perhettä :D kerkesin jo stressata sitä puuttumista ihan kunnolla, oi mikä helpotus oli ku sain noi! let's hope so<:

      Poista