tiistai 20. marraskuuta 2012

Hermanas por la vida ❤

PEEEDRO CARBO

Kerkesin valittaa ettei mulla oo ystäviä täällä, mut oon tässä pari päivää viettäny just sellasten kanssa. Itse asiassa sanosin niitä ennemminki siskoiks! Kuten oon jo aiemminki kertonu, Guarandassa on tasan seittemän vaihtaria, kaikki AFS:llä. Koska meitä on näin vähän, meistä on tullu tosi tiivis porukka. Jos jollaki on joku ongelma, huono päivä tai hirvittävä koti-ikävä, ni on helppo puhua vaihtariporukalla asiat halki, koska kaikilla on luultavasti ollu ees vähän samantapanen fiilis. ❤

Bailoterapia :D
Ois hirveesti kertomista tosta loppuviikosta muttaaaa, lyhennettynä; me oltiin torstai ja perjantai Salinasissa (pikkukaupunki jonku puolen tunnin päässä Guarandasta, tunnettu suklaasta ja juustosta) Guarandavaihtareiden kanssa myymässä suklaata. Teki oikeesti hyvää viettää kaks päivää niiden kanssa! Jotenki olo oli heti paljo positiivisempi ku sain keskiviikkoiltana tietää että pääsen niiden kanssa pois Guarandasta (..eikä tarvii menä kouluun) parina päivänä. 

Eka ryhmäkuva joka me on ikinä otettu! Puuttuu Svana ku se tuli viikon myöhemmin. Huhhuh, tuollon en ois ikinä arvannu miten ihania ihmisiä nää kaikki on!
Keskiviikko oli mulle vaikee päivä (Oli ongelmaa hostsiskon kanssa.. Hyvä Saara, hyvin sä näiden hostsiskojen kanssa pärjäät! Ei kyllä ees oikeesti ollu mun vika.), ja laitoin sillon Shannonille suunnilleen kilometrin mittasen valitusviestin facebookissa, ja sillon torstaina se pisti mut kertomaan saman tarinan muillekki. Sit me yhessä mietittiin miten mun kannattas toimia ja juteltiin pitkään ja syvällisesti. Käytiin läpi myös kaikkien muiden perheongelmia ja muita(:


Minä, Lisa (Ranska), Shannon (USA), Mariela (Saksa), Giulia (Italia), Svana (Islanti) ja Asia (Italia) ❤
Toinen vaikee päivä oli eilinen ja tämä aamu. En muista oonko maininnu, mut maanantaiaamusin meillä on koulussa aina sellanen ihme aamunavaus, me kokoonnutaan koulun pihaan koko koulu, meille kerrotaan koulun säännöt (kyllä, ne pitää kerrata joka ikinen viikko), kerrotaan tulevasta viikosta jos on jotaki kertomista ja lopuks vielä lauletaan Ecuadorin kansallislaulu ja koulun hymni. Tää kestää suunnilleen puol tuntia. Tänäaamuna mä lintsasin sen ja vietin sen ajan pillittämällä Shannonille etten jaksa mun hostsiskoo ja tahon Suomeen ja yhyy angst yhyy. Svana, joka oli kiltisti menny kuuntelemaan sen aamunavauksen, tuli kans juttelemaan meiän kanssa sen aamunavauksen jälkeen, ja toisin ku pelkäsin, ne oli mun puolella, ei sen hostsiskon.

Myöhemmin tänään sain viestin ensin Lisalta ja sitte Asialta, jotka molemmat kerto että Shannon oli kertonu niillekki että mua masentaa, ja molemmat pahotteli sitä että oon taas onnistunu saamaan hostsiskon jonka kanssa en tuu toimeen, ja kysy jos tahtosin nähä niitä huomenna ja jutella niiden kanssa.


Taitaa olla eka kuva johon on saatu kaikki paikalle :D  Aaaa Siete Santos ❤
Mulla ei oo paikallisia ystäviä, eikä hirveen läheistä suhdetta mun hostperheen kanssa, mutta näiden ihmisten kanssa mulla on pitkästä aikaa sellanen olo että musta välitetään, ja että mä uskallan luottaa joihinki. ❤
Salinas!
Nadie entiende un estudiante de intercambio como un otro estudiante de intercambio.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti