maanantai 12. marraskuuta 2012

Ilma, jota hengitämme samaa ilmaa on

Ja jalkojemme alla sama maa
(:

Hei! On taas tovi pyörähtäny edellisestä kerrasta ku jaksoin alkaa kirjottaa mitään :D Fiksuimmat saatto myös huomata että piilotin ton edellisen tekstin (jonka äsken julkasin taas). Mun entinen hostsisko löyti mun blogin ja päätin vauhilla piilottaa ton tekstin jossa kerroin että tahon vaihtaa perhettä, ennenku se kerkes iskee sen google kääntäjään. Tossa vaiheessa tää mun entinen perhe ei siis vielä tienny että tahon vaihtaa, koska en ollu mistää varma ja ääh.

Mutta tosiaan, perheenvaihto on takana päin nyt. Torstaina mun koordinaattori pyyti mut sen toimistolle, se kysy pari kertaa että oonko nyt ihan satavarma että vaihan, ja sit sano että mee sitte pakkaamaan sun laukut ni se hakee mut parin tunnin päästä. Siinä vaiheessa iski paniikki, mä itkin ja mietin että oonko mä nyt kaikesta varma ja olin iha valmis lähtemään samantien Suomeen, ku siellä ei tarviis miettiä tollasia. Onneks Svana ja Mariela ilmesty jostain ja ne tuli auttamaan mua pakkaamisessa ❤ En tosiaan tiiä mitä oisin tehny ilman niitä.

Vaikein osa kuitenki oli se, ku piti keskustella sen mun entisen hostäidin kanssa ennenku lähin. Yritin parhaani mukaan espanjaks sille selvittää että miks tahon vaihtaa mut en mä tiiä menikö sille ihan perille mitä mä tarkotin.. Se myös yritti keksiä jotain ihme tekosyitä miks mun pitäs jäädä (kuten "pikkunen Jorge Luis itkee vaan ihan hirveesti ja nyt sille varmasti nousee ihan hirvee kuume.", vaikka oikeesti Jorge ei ees itkeny vaa kahto vaa että mitäs nyt tapahtuu). Tuli jotenki vähä paha mieli ku se käytti Jorgee tekosyynä tolleen ja ynh.

Nyt mä sitte oon mun uudessa perheessä! Mullon heti alusta asti ollu täällä paljon parempi olo. Mun uudet hostvanhemmat on tosi mukavia, ja koska näillon ennenki ollu vaihtareita, nää ymmärtää vähä millasta tää on. Mulla on mua vuotta nuorempi hostsisko Meche, joka on mun rinnakkaisluokalla. Mä jaan mun huoneen sen kanssa ja me nukutaan samassa sängyssä, mutta oon oikeestaan ihan ok ton asian kanssa(: Mullon myös kaks isoveljee, joista toinen on naimisissa mutta asuu ymmärtääkseni silti ainaki välillä täällä. Se on kai ehkä kai 25-vuotias. Toinen isoveljistä on 19(:

Tää loppuviikko on ollu ihan mahtava! Osittain varmaan johtuu iha siitä, ku alkuviikosta olin hirmu stressaantunu ja panikoin koko ajan tota perheenvaihtoo, ja sit pääsin eroon siitä stressistä ni tuli heti parempi olo. Perjantaina Shannon oli ihana ja järjesti meille kaikille vaihtareille piknikin, jonne me kaikki vietiin jotaki syötävää. Me mentiin sellaselle vuorelle pikkusen Guarandan ulkopuolella, josta näkee koko Guarandan ja siellä on hirveen nättiä! Tais olla eka kerta ikinä ku me kokoonnuttiin kaikki samaan paikkaan ilman aikuisia, ja oli tosi kivaa! Tuli paljo läheisempi fiilis noiden kanssa(: Me istuttiin ringissä ja kerrottiin kaikki meidän perhetilanteista (Shannon vaihto perhettä pari viikkoo sitte, Asia kai vaihto tänään ja Giulia kunha sille löytyy perhe) ja koti-ikävästä ja yleensä vaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Hope so järjestetään tollanen vielä toisenki kerran!

Eilen oli Guarandan itsenäisyyspäivä. Sen juhliminen alotettiin jo alkuviikosta, ku joka ilta on ollu jotai paraateja ja muita. Eilen oli taas yks paraati, jossa kaikki Guarandan koulut oli mukana. Mukaanlukien Pedro Carbo. Ja minä. Me marssittiin korkokengissä ympäri Guarandan, ja vaikka jalat teki kuolemaa ni se oli oikeestaan ihan kivaa :D Eikä ees tullu ku kolme rakkoo! Ja mä vielä peräti hirmu pitkän etsimisen jälkeen paikansin mun rakkolaastarit :D Iltapäivällä kävin vielä siete santoksessa Shannon ja Svanan kanssa, ja olin vähä aikaa Lisan ja Giulian kanssa(: Sit palasin kotiin ja hengasin mun siskon kanssa loppuillan.

Hohhoijjaa, voisin löpistä vielä pari vuotta mutta taian hiljentyä nyt ettei tästä tuu iha romaania taas vaihteeks. Kuka hullu oikeesti jaksaa lukee näitä mun pienen kirjan mittasia kuvattomia selityksiä enää? :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti