sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Lasciatemi cantaaaareeee

con la chitarra in maaaanooo. Se soi sit päässä. :D


Tänään (lauantaina siis, vaikka nyt periaatteessa onki jo sunnuntai :D) oli siiis Kalervot eli sellanen musiikkikilpailusysteemi Vesannolla . Osallistuttiin porukalla kahteen sarjaan, bändeihin ja lauluryhmiin ja omfgomfgomfg voitettiin molemmat! Bändeissä biisi oli Olen suomalainen, josta laulettiin yks säkeistö italiaks ja sit kaks suomeks. Sit lauluryhmissä laulettiin ja tanssittiin tosinätisti nääin:




Biisi siis on Paula Koivuniemen Kun kuuntelen Tomppaa, jos joku ei tunnistanu :DD Me esitettiin toi sama myös koulun kuorosodassa muutama viikko taaksepäin, siks koreografia(: Tosta toisesta esityksestä on video Lauran blogissa (:

Eilen me oltiin koulun kanssa Kuopiossa keilaamassa, syömässä ja shoppaamassa. Menomatka meni koomatessa ja taisin peräti nukkuakki vähäsen, vaikken yleensä paljo autoissa nukukkaan :D Mut sit mentiin keilaamaan ja piristyin sen verran että voitin kaikki! ...huijjjjjasin, enpäs voittanu, taisin olla loppujenlopuks kolmas :D Sit mentiin Raxiiin ja syötiin ihan liikaa, ja sen jälkeen oli pari tuntia vapaaaata(: Sillon kiersin kauppoja Amin kanssa, ja rahaaki meni jonku verran. :D

Tää oli pakko ostaa, tuoksuu niiiin hyvältä,, oooi♥

Kynsilakkoja keräsin sokkarilta ja seppälästä, teki mieli ostaa kynsilakkaa. :D



Näää on yöhousut, en jaksanu niitä tän ihmeemmin kuvata mut toi kangas on nii söpö että pakko oli :D
Ostin myös farkut mut unohin ottaa niistä kuvan, näkyy niitä pikkusen tossa iiiiihan ekassa kuvassa :D Ihan normit vaaleet vain(:

Sen shoppailun jälkeeen muut lähti takasi kotiin ja mä lähin linja-autolla Pöljälle mummolaan, koska mun ukilla on tänään 85-vee synttärit! En ehtiny käymään siellä tänään ni kävin sit eilen ja vein sille lahjaks sellasen söpön muumipappamukin<: Harmittaa, ku en ottanu kameraa, mummolasta ois saanu nii paljo kuvia...... Se on jotenki nii sulonen talo ja paikka ja oijjoi♥ Toisaalta siellä käyminen on viimeaikoina ollu vähä vaikeeta ku sinne liittyy niiii paljo muistoja ja aina sen jälkeen ku sieltä tulee ne pyörii päässä vähä liianki paljo. Puhe on siis mun isän vanhemmista ja mun isä kuoli viime kesänä ja joo.

Sain myös joululahjoja eilen! Viimeks oon käyny Pöljällä joskus joululomalla, ja sillon unohin mun serkkujen ja tädin antamat joululahjat sinne :D Tuntu vähäsen tyhmältä aukoo joululahjoja huhtikuussa mut mikäs siinä, kyllä mulle lahjat kelpaa(: Siellä oli myös lahja Chiaralle, mut se saa nyt sen sitte kesällä. :D Mun paketissa oli tämä:
Tykkääään!

Sit vieeelä pikkunen lisäys siihe postaukseen jonka tein mun synttäreinä, sain nimittäin postissa vielä yhen synttärilahjan lisääää! :D:DD lahjoja sattaa. Tämä on siiis Chiaralta(: sisällä oli levy jossa oli jotai tosihehkeitä kuvia ja muuta jännää..:D

mun pinkit kynnetki nätisti edustaaaaa,, eine ees oo enää pinkit :O




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti